Tuesday, June 14, 2011

Khas untuk yang tersayang

Selamat Hari Bapa
buat ayahandaku yang amat aku sayangi

aku bersyukur sangat
...kerna...
dikurniakan seorang ayah yang sangat sangat
....utamakan anak-anaknya....
...sangat penyayang...
...tegas...
....seorang yang lucu....
asal beliau buka mulut jer
adalah yang akan buat anak-anaknya ceria

...namun...
dia akan TERAMAT TEGAS dalam sesuatu perkara
kecut perut tengok
...tapi...
kalau amat mengenali beliau akan tahu
siapa dan bagaimana ayahanda MisEyz BLurz
...hihihihihi...

.....realitinya.....
seorang anak perempuan akan lebih rapat dengan ayahnya
...manakala...
seorang anak laki-laki akan lebih rapat dengan ibunya
yeke????
....hmmmmm....
tak taw jugak..keke
pendapat aku jer
...hehehehehe...

...tapi...
aku mengaku aku memang rapat dengan ayah aku
sejak kecik-kecik lagi
..........
sampai sekarang
hihihi
(malunyerrr...hohoho)

kalau aku mintak apa-apa jer
konfem dapat
!!!...jahatkan aku...!!!
hahahaha
tapi aku baik taw
...teettttt...
hahahaha

....walau bagaimanapun....
aku sayang ayah aku
...sebagaimana...
aku sayang mak aku

"Kedua-duanya adalah yang TERBAIK dan TERBAIK di muka bumi ini"
"LOVE BOTH OF YOU SOOO MUCHHHH...!!!"

setiap kali ku pergi jauh dari kalian
diriku akan dihantui dengan si TAKUT
setiap kali ku pejamkan mataku
diriku akan dihantui dengan si GENTAR
???...mengapa...???
.....kerana.....
ku tak ingin kehilangan kalian

...nway...
!!!...SELAMAT HARI BAPA...!!!




No comments: