Wednesday, June 15, 2011

Bunga???

....hhhmmmmm....
setiap kali aku tengok blog aku nie aku rasa tenang jer
...hehehehehe...

???...kenapa...???
sebab aku dah jumpa background yang menjadi pujaan hatiku
......hohohoho......
mungkin tak  cantik bagi sesetengah orang
...tapi...
bagi aku yang menjadi peminat setia bunga nie
aku SUKA SANGAT SANGAT blog aku sekarang nie

ada apa pada BUNGA
bunga sebenarnya kalau diperhatikan betul-betul
memang cantik
memang menawan
lebih-lebih lagi bunga yang disukai
...kalau aku...
aku lebih sukakan 
bunga ros putih/ merah/ merah jambu
!!!...wooow...!!!


walaupun selalu nampak kat institut aku
.....dan.....
nampak aku macam tak suka kat bunga ros merah tu
sebenarnya tangan aku rasa nak petik jer
apakan daya hak orang
tak berani pulak aku
.....hohohoho.....

...kalau boleh....
aku nak hiaskan bilik aku dengan bunga
...cantik...
....menawan....
tenang mata memandang
hihihihihihi

"merapu jaa tengah-tengah malam nie...hhihihi"

:: cantiknya view nie...hmmm ::

No comments: