Thursday, January 20, 2011

diriku dilanda keangauan

'keangauan'????hahaha...biala aku sorang je ek...ekeke...
bahagia nya rasa aku arini
tadi pi jalan-jalan dengan rumate
teman dye beli kasut sukan jer kat Pasar Seni
lepastu kitowg pegi Masjid Jamek
punyala ramai orang kat situ
ingatkan tyme perayaan camni xramai orang
rupa-rupanya ramai lagi daripada yang dijangka
hohohoho
...tapi kan...
arinie memang ari yang bertuah buat akulaa
haha..perasan sungguh!!kahkah
kat MJ tadi aku terserempak dengan Adi Akmal
ahli kumpulan nasyid Devotees
ARGHH....!!
rasa xpercaya pulak si dia di depan mata taw
hahahahaha
akula paling minat dye sejak tingkatan 4 atau 5
lupa dahh...tapi memang lama laa aku minat dia dan grup diorang
tak disangka-sangka pulak jumpa depan mata
mak ai..aku terus 'angau' sampai sekarang
hahahahaa
kiut+ensem nya si dia...!!!!hahaha
....tapi....
apakan daya si dia hanya bertanya padaku
"Boleh saya interview awak???"
wahhh...aku terus jer tergamam, terpaku depan dia
hahahaha
betapa BODOH nya aku
hohohoho
tapi
raut wajahnya yg tersenyum padaku membuatku cair
kahkahkahkah
dah...!!dah...!!dah...!!
hanya dirimu menjadi ingatanku
...CEWAH...


:: hanya tinggal kenangan..ehe ::
:: AKU DILANDA KEANGAUAN!!! ::

2 comments:

Adi Addry Adrian said...

huhuuu..
lain mcm na jak bunyi ya..
ehehhee

MisEyz BLurz said...

angau di...angau...!!!!hahahahaha....