Wednesday, December 8, 2010

YA....TIDAK...YA....TIDAK..????

nape berkerut dahi tu???
hairan ek tgk tajuk blog MisEyz BLurz arinie
...yelatuu...
TAPI
sungguh...!!sungguh diri ini masih dalam keadaan BLURZ
....hohohoho....
ya???tidak???
......hurmmmmm......

rasa tak percaya jer yang Bintangor dahda Sugarbun
hahahaha
rasa dalam mimpi jer tgk terpampangnya SUGARBUN kat situ
...hahahahahha...
rasa nak gelak pon ada tapi dah abih gelak dah
dengan diorang...Samai & Mason....
hohohohoho
baharu SB
belum tau lagi kalau-kalau Pizza Hut pulak....
tak pun KFC ke..lagi laaa....haha


TAPI
bagus jugak kalau betul-betul SB kat sini
bolehlah pi lepak-lepak dgn member kat situ kan
hehehehe

SUGARBUN....!!!
TUNGGU AKAN KEDATANGAN KAMI...!!!

..........hehehehe..........

2 comments:

as-syifa' said...

sugar burn??...k.eza?..means dats..x penah dga pun

MisEyz BLurz said...

xpenah dgr ek???hihi...nie mcm KFC jgak...tapi ada kat swk jer^_^