Wednesday, December 15, 2010

lagi-lagi BUAH

....hahahahaha....
asyik-asyik dengan buahan jer nie
...hehehe...
sekarang buah apa pulak ekk
...hmmmmmmmmm...

:: BUAH TAMPOI ::

pelik jer kan namanya...hihi
buah nie tebal pada kulit jer
TAPI
isi dia sikit jer
sebab tu ar rasa tak puas kalau makan sebiji jer
biji dia pon besar lagi daripada isinya
kalau nak makan buah nie
saranannya jangan telan biji dia tau
nanti tak pasal-pasal susah nak g melepas kat tandas
....TETT....
hehehe

:: BUAH ISUK ::

kalau dipandang macam buah durian kan
mungkin buah isuk nie saudara-mara durian kot
...hehehe...
TAPI
sememangnya ada perbezaannya
tengok duri buah nie
lebih panjang dan tajam daripada buah durian sendiri
isi dia pon warna lain
isi buah nie lebih kering daripada isi buah durian
tak kotor sangat kalau makan
...ehee...
saiz dia pon takla besar sangat
kiut jer...hehe
duri dia tu jer yang menakutkan
kalau dibaling kat kambing
kot-kot tak sempat nak mengucap kambing tu
......hehehehe......
just kidding

**cuba-cubalah yer**

2 comments:

beloGIsam said...

x pernah jumpa semua ni

MisEyz BLurz said...

@beloGIsam Datang swk..hihi..skrg tgh musim durian isuk tu...