Saturday, November 27, 2010

Misteri Kampungku


hmm...boleh kenal pasti tak gambar nie????nampak mcm tempat perumahan kan......mcm bumbung-bumbung rumah teres kan.....huhuhuhu.....

sebenarnya gambar nie bukan diambil macam nie.....mungkin org yg ambil gambar nie baharu lagi kot kat kawasan kampung nie yg xtahu apa-apa ttg sejarah kat situ......

sebenarnya gambar nie berlatarbelakangkan masjid di sebuah kampung....Kampung Sepinang....ada jugakla rumah orang-orang kampung tp rumah jenis satu-satu...bukan mcm nie.....tapi.....yg nie plak jadinya lepas di 'snap'

kawasan kampung nie ada 'keras' sikit...mulut xboleh nak cabul sgt....padah menimpa....tempat nie orang-orang kampung kata masih ada kawasan bunian....dulu-dulu pernah dgr cerita dari pakcik-pakcik kat kampung yang diorang pernah jumpa orang bunian...diorang memang mcm manusia tapi xtunjuk muka.....nasibla saya xjmpa lagi...huhuhu....

lepas tu...kadang2kan....jalan yg sememangnya lurus tiba-tiba boleh jadi bengkok.....tahu-tahu jelakan apa akan jadi pastu.....

No comments: